Първоначално публикувано от alfa156jtd
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Не работят перките на радиатора
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко стои и работи намясто, как така няма да надхвърли 90 градуса ?
Comment
-
Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщениеКолега, това е дизел.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко стои и работи намясто, как така няма да надхвърли 90 градуса ?
Поправете ме ако греша, но от това, което съм чел по документациите, датчикът въз основа на чиято информация се управлява принудителното охлаждане на радиатора, всъщност мери налягане а не температура.Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЕ, и? Какво е особеното на охладителната му система?Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Мисля че имаше теми Дизелите дори с изправни термостати на място едвам успяват да поддържат температурата до която са стигнали преди спирането При тези двигатели температура се вдига с турбината или по точно когато по често се развихря
---------- Post added at 20:36 ---------- Previous post was at 20:35 ----------
Аз също не съм си чувал вентилатора ако не включа климатикаALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеБаш температура си мери датчикът и JTD-то на място даже изстива, ако навън не е жега.Иначе системата си е същата.
Functional description
The power supply to both fans N11 and N12 is controlled by two relays R7 (1. speed) and R6 (2. speed), located in relay control unit B3 .
Both relays are supplied with power directly from the battery - junction unit A5 - by a line protected by a special fuse F9 for R7 and F8 for R6 , all located in B3 .
Functional description
if the coolant temperature reaches the first temperature stage, or the 4-stage pressure switch K10 - pin 3 - indicates to control unit M10 - pin 15 of connector E - that the first pressure stage has been reached, control unit M10 sends a signal to 1st speed relay R7 from pin 6 of connector A.
If the engine coolant reaches a higher temperature level or the 4-stage pressure switch K10 (pin 6) signals to the control unit M10 that a higher pressure stage has been reached, then the control unit M10 sends an earth signal to the 2nd speed fan relay R6 from pin 45 of connector C.
When 1st speed relay R7 is excited, it sends an earth signal through additional resistance O10 and 012 to operate fans N11 and N12 simultaneously, which turns at the first speed (slow).
When 2nd speed relay R6 is excited, it sends an earth signal directly to fans N11 and N12 , which turn at the maximum speed.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Два различни датчика са - за градуси и пресостат.
Колега, сигурен ли си за първата степен - 98 градуса? За да пробваш вентилаторите, пусни климатика - поне на бавната трябва да заработят.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеСлед като мери температура а не налягане, защо е следното описание от E-learn:
Functional description
The power supply to both fans N11 and N12 is controlled by two relays R7 (1. speed) and R6 (2. speed), located in relay control unit B3 .
Both relays are supplied with power directly from the battery - junction unit A5 - by a line protected by a special fuse F9 for R7 and F8 for R6 , all located in B3 .
Functional description
if the coolant temperature reaches the first temperature stage, or the 4-stage pressure switch K10 - pin 3 - indicates to control unit M10 - pin 15 of connector E - that the first pressure stage has been reached, control unit M10 sends a signal to 1st speed relay R7 from pin 6 of connector A.
If the engine coolant reaches a higher temperature level or the 4-stage pressure switch K10 (pin 6) signals to the control unit M10 that a higher pressure stage has been reached, then the control unit M10 sends an earth signal to the 2nd speed fan relay R6 from pin 45 of connector C.
When 1st speed relay R7 is excited, it sends an earth signal through additional resistance O10 and 012 to operate fans N11 and N12 simultaneously, which turns at the first speed (slow).
When 2nd speed relay R6 is excited, it sends an earth signal directly to fans N11 and N12 , which turn at the maximum speed.
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеДва различни датчика са - за градуси и пресостат.
Колега, сигурен ли си за първата степен - 98 градуса? За да пробваш вентилаторите, пусни климатика - поне на бавната трябва да заработят.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеДва различни датчика са - за градуси и пресостат.
Колега, сигурен ли си за първата степен - 98 градуса? За да пробваш вентилаторите, пусни климатика - поне на бавната трябва да заработят.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщениеможе ли да ми покажете откъде взехте инфото за температурите на пускане на перктие? Не съм убеден за втората степен, че е на 108, а не на 103.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
166
Колеги,в Пазарджик има сервиз ,,Енцо,,там собственика на сервиза ми каза тези данни които били по каталог.Човека е специалист,само мога да кажа че когато имах нужда някой в Пловдив да ми прочете скор.кутия никой не успя а иначе се говори че има големи разбирачи но небеше така затова му вярвам на човека.Алфа Ромео 159
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa156jtd Покажи съобщениеКолеги,в Пазарджик има сервиз ,,Енцо,,там собственика на сервиза ми каза тези данни които били по каталог.Човека е специалист,само мога да кажа че когато имах нужда някой в Пловдив да ми прочете скор.кутия никой не успя а иначе се говори че има големи разбирачи но небеше така затова му вярвам на човека.
Мога да потвърдя, че са добри,съединител,стенд,помпа съединител,гуми,технически преглед, никакви проблемиНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
Comment