Известие

Collapse
No announcement yet.

Не работят перките на радиатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от alfa156jtd Покажи съобщение
    Да,колега затова я карах с ниска скорост,но ефекта беше същия и се отказах т.е. темп.е висока за да включи.
    Да не би да ти е разхерметизирана системата? Ако отнякъде изпуска налягане, няма да може да включи принудителното охлаждане.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Ако стои и работи намясто, как така няма да надхвърли 90 градуса ?
      Колега, това е дизел.
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD
      Блог за работа и кариера

      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
        Колега, това е дизел.
        Е, и? Какво е особеното на охладителната му система?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          166

          ами по простата причина че дизела се води студен мотор,друго обяснение,вероятно няма а и след като 1-ва степен включва на 98гр.работата е ясна.
          Алфа Ромео 159

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Ако стои и работи намясто, как така няма да надхвърли 90 градуса ?

            Поправете ме ако греша, но от това, което съм чел по документациите, датчикът въз основа на чиято информация се управлява принудителното охлаждане на радиатора, всъщност мери налягане а не температура.
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Е, и? Какво е особеното на охладителната му система?
            Баш температура си мери датчикът и JTD-то на място даже изстива, ако навън не е жега.Иначе системата си е същата.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #21
              Мисля че имаше теми Дизелите дори с изправни термостати на място едвам успяват да поддържат температурата до която са стигнали преди спирането При тези двигатели температура се вдига с турбината или по точно когато по често се развихря

              ---------- Post added at 20:36 ---------- Previous post was at 20:35 ----------

              Аз също не съм си чувал вентилатора ако не включа климатика
              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                Баш температура си мери датчикът и JTD-то на място даже изстива, ако навън не е жега.Иначе системата си е същата.
                След като мери температура а не налягане, защо е следното описание от E-learn:


                Functional description

                The power supply to both fans N11 and N12 is controlled by two relays R7 (1. speed) and R6 (2. speed), located in relay control unit B3 .
                Both relays are supplied with power directly from the battery - junction unit A5 - by a line protected by a special fuse F9 for R7 and F8 for R6 , all located in B3 .
                Functional description

                if the coolant temperature reaches the first temperature stage, or the 4-stage pressure switch K10 - pin 3 - indicates to control unit M10 - pin 15 of connector E - that the first pressure stage has been reached, control unit M10 sends a signal to 1st speed relay R7 from pin 6 of connector A.
                If the engine coolant reaches a higher temperature level or the 4-stage pressure switch K10 (pin 6) signals to the control unit M10 that a higher pressure stage has been reached, then the control unit M10 sends an earth signal to the 2nd speed fan relay R6 from pin 45 of connector C.
                When 1st speed relay R7 is excited, it sends an earth signal through additional resistance O10 and 012 to operate fans N11 and N12 simultaneously, which turns at the first speed (slow).
                When 2nd speed relay R6 is excited, it sends an earth signal directly to fans N11 and N12 , which turn at the maximum speed.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Два различни датчика са - за градуси и пресостат.

                  Колега, сигурен ли си за първата степен - 98 градуса? За да пробваш вентилаторите, пусни климатика - поне на бавната трябва да заработят.
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    След като мери температура а не налягане, защо е следното описание от E-learn:


                    Functional description

                    The power supply to both fans N11 and N12 is controlled by two relays R7 (1. speed) and R6 (2. speed), located in relay control unit B3 .
                    Both relays are supplied with power directly from the battery - junction unit A5 - by a line protected by a special fuse F9 for R7 and F8 for R6 , all located in B3 .
                    Functional description

                    if the coolant temperature reaches the first temperature stage, or the 4-stage pressure switch K10 - pin 3 - indicates to control unit M10 - pin 15 of connector E - that the first pressure stage has been reached, control unit M10 sends a signal to 1st speed relay R7 from pin 6 of connector A.
                    If the engine coolant reaches a higher temperature level or the 4-stage pressure switch K10 (pin 6) signals to the control unit M10 that a higher pressure stage has been reached, then the control unit M10 sends an earth signal to the 2nd speed fan relay R6 from pin 45 of connector C.
                    When 1st speed relay R7 is excited, it sends an earth signal through additional resistance O10 and 012 to operate fans N11 and N12 simultaneously, which turns at the first speed (slow).
                    When 2nd speed relay R6 is excited, it sends an earth signal directly to fans N11 and N12 , which turn at the maximum speed.
                    Тъкмо мислех да ти кажа да провериш кое е К10, но колегата вече го е написал.

                    Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                    Два различни датчика са - за градуси и пресостат.

                    Колега, сигурен ли си за първата степен - 98 градуса? За да пробваш вентилаторите, пусни климатика - поне на бавната трябва да заработят.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                      Два различни датчика са - за градуси и пресостат.

                      Колега, сигурен ли си за първата степен - 98 градуса? За да пробваш вентилаторите, пусни климатика - поне на бавната трябва да заработят.
                      Да толкова е-97 гр.,иначе като пусне климатика е по вероятно да тръгне бързата степен,защото тя е директна,а бавната има реостат,който е още една пречка за тока.............
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #26
                        166

                        Да,на климатик си работят,но иначе няма как да работят защото трябва да вдигне 98гр.
                        Алфа Ромео 159

                        Comment


                        • #27
                          може ли да ми покажете откъде взехте инфото за температурите на пускане на перктие? Не съм убеден за втората степен, че е на 108, а не на 103.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
                            може ли да ми покажете откъде взехте инфото за температурите на пускане на перктие? Не съм убеден за втората степен, че е на 108, а не на 103.
                            Tочно така на 104 е,не на 108
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #29
                              166

                              Колеги,в Пазарджик има сервиз ,,Енцо,,там собственика на сервиза ми каза тези данни които били по каталог.Човека е специалист,само мога да кажа че когато имах нужда някой в Пловдив да ми прочете скор.кутия никой не успя а иначе се говори че има големи разбирачи но небеше така затова му вярвам на човека.
                              Алфа Ромео 159

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от alfa156jtd Покажи съобщение
                                Колеги,в Пазарджик има сервиз ,,Енцо,,там собственика на сервиза ми каза тези данни които били по каталог.Човека е специалист,само мога да кажа че когато имах нужда някой в Пловдив да ми прочете скор.кутия никой не успя а иначе се говори че има големи разбирачи но небеше така затова му вярвам на човека.
                                Аз когато се наложи ходя единствено и само там.

                                Мога да потвърдя, че са добри,съединител,стенд,помпа съединител,гуми,технически преглед, никакви проблеми
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X